OUTLOOK HATASI 0X800CCC0F ÇÖZÜMÜ

OUTLOOK HATASI 0X800CCC0F ÇÖZÜMÜ

Outlook Hatasının 0x800ccc0f Çözümü için aşağıdaki maddeleri inceleyebilirsiniz.

  • Öncelikle mail ayarlarınızı kontrol etmenizi öneririz:
  • E-posta adresi (kullanıcı isminiz email adresinizle aynı olmalıdır),
  • Şifreniz doğru yazılmış mı – küçük/büyük harf farklıdır, ve sıfır ve O harfi birbirine benzer.. (kontrol panelinden yeni şifre belirleyebilirsiniz),
  • Sunucu isimleriniz (alma ve gonderme sunucu ismi mail.alanadiniz olmalıdır, mail.alanadınız.com gibi)
    sunucu portları: SMTP (gönderme) portu 25 olmalı, veya 587. İndirme portu 143 veya 110 olmalı.
    Güvenli parola güvenli bağlantı gibi nesneleri kapatıp deneyiniz. (Not: Güvenli bağlantıyı da kullanabilirsiniz ancak “sertifika uyarısı”na onay vermeniz gerekecektir)
  • Bunlar doğruysa bilgisayarınızı kontrol edin:
  • Bazı programlar gelen giden emailinizi kontrol eder. Bunlar düzgün çalışmıyorsa mail alamaz veya gönderemezsiniz:
  • Bazı Antivirus programları (Kaspersky, Avast, AVG ve Norton/Symantec) yüksek düzey korumalarda e-posta kurulumlarını engeledikleri bilinmektedir. Bu gibi durumlarda Antivirus programlarına ait güvenlik düzeylerini düşürebilirsiniz.
  • Bazı Firewall/Güvenlik duvarı yazılımları (Norton/Symantec gibi)
  • Bu programları devre dışı bırakmayı, yine olmuyorsa sistemden KOMPLE kaldırıp bilgisayarı kapatıp açıp öyle denemenizi
  • Yine olmuyorsa Outlook yerine MOZILLA THUNDERBIRD gibi ücretsiz ancak Outlook kadar başarılı bir yazılımı indirip kurmanızı öneriyoruz.